Week van Groenten en fruit

06/05/2013
Week van Groenten en fruit Van 6 tot 12 mei is het de week van groenten en fruit!Deze week vormt een onderdeel van All Day Long, een nationale campagne die de Belg wil stimuleren om meer groenten en fruit te eten. Tijdens die week lopen er tal van initiatieven die het belang van groenten en fruit eten onder de aandacht brengen.

De campagne All Day Long is gericht op alle Belgen maar de kerndoelgroep vormen de singles, de koppels onder 44 jaar en de gezinnen met jonge kinderen. Zij verbruiken minder groenten en fruit dan gemiddeld.

De boodschap van de campagne slaat aan bij de kerndoelgroep. Na de campagne van 2012 noteerde het GfK-consumentenpanel een stijging van de groenteaankopen met 13% en van de fruitaankopen met 4%.
41% van de doelgroep herkent de campagne All Day Long volgens een bevraging van InSites Consulting. Meer dan de helft van de ondervraagden zegt dat de campagne een positieve invloed heeft op zijn/haar mening over groenten en fruit en 41% stelt dat de campagne zijn/haar verbruik van groenten en fruit gunstig beïnvloedt.

bron: alldaylong.be

Terug ...

Nieuws

ACD heeft ook aan haar gedacht 07/03/2019

Na de man cave is er nu ook de She Shed.

Kom zeker eens langs in onze nieuwe showroom 25/10/2017

ACD serres: Serre - hobbyserre - kweekbak